فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

یک سری جملات روان شناسی

سلام 

این جمله ها رو توی (تقویم من)نوشته 

تقویم خیلی خوبیه!جمله های قشنگی هم داره که من یک سریش رو براتون میزارم! 

راستی من برای اینکه تو فینال لیگ قهرمانان طرفدار بایرنم برای اینکه دل دورتموند نسوزه گفتم  

این پستم رو این رنگی بنویسم! 

ایکاش به جای زمین دل ها بهاری میشد 

 

باید رمز نو شدن رو فهمید بهار فقط یه تکراره 

 

خدا جونم با من حرف بزن دلم برای کلام زیبایت تنگ شده لحن این مردم برایم غریبس 

 

یادم باشه که ندیدن با نبودن فرق داره 

 

وقتی شور نداشته باشم زندگیم بی نمک میشه 

 

ایکاش همه ی انسان ها دانه های دلشون پیدا بود 

 

اگه همه ی ابرها هم ببارن گلهای قالی جوونه نمیزنن این قانون زیر پا موندنه 

 

 برای سوار شدن به قطار خوشبختی اول باید بلیطشو رزرو کنم 

 

اونقد زیبا می خندم تا اطرافیانم از گریه انداختنم خجالت بکشن 

 

اگه با هدف راه بیفتم زمین خوردن مانعم نمیشه 

 

پاکترین هوای دنیا متعلق به لحظه ایست که دلمان هوای هم را می کند 

 

نمیتونم مسیروزش باد رو تغییر بدم ولی می تونم بادبانها رو تنظیم کنم 

 

پروردگارا جا برای من گنجشک زیاد است اما چه کنم که به درختان تو عادت کرده ام پس مرا به امنیتی پایدار برسان 

 

یادم باشه وقتی بارون میباره یه دعایی هم برای بیابون بکنم 

 

گاهی بی رنگی از هر رنگی زیباتر و مفیدتره 

 

بعضیا مثل نوازنده ویلن میدونن کجای مغزم راه برن تا صدام در بیاد 

 

خوب بود؟ترجمه ی انگلیسیش رو هم دارم اگه می خواین بگین! 

 

 

قهرمان=بایرن

سلام سلام صدتا سلام!! 

دیروز آخرین بازی بایرن در خانه ی خودش(آلیانز آرنا ی زیبا!!)بود...برای همین هم کاپ بوندسلیگا رو دیروز تقدیم کاپیتان فیلیپ گل تر از گل کردن!!اینم عکس جشنشونه! 

منبع:bayern.blogsky.com 

توماسمون هم که خواننده شد رفت 

ولی هوادارای آلمان مخصوصا بایرن یادشون باشه که هیچ وقت موقعی که اسم نویر رو توی بلندگو صدا کرد نپرین هوا وگرنه مثل من یک بلایی سر خودتون میارین!(از مچ درد میمیرین!!کلانویر=خطر مرگ!!) 

هیچ وقت ادای مولر رو هم در نیارین!اون خطر شکستن انگشت پا رو داره! 

واییی!ولی خدا وکیلی این دوتا (مولر  و نویر به قول دختر دایی ام مویر!)از همشون بیش تر مسخره بازی در آوردن!!! 

مولر=کله فیلیپ رو طبل فرض کرده بود و اینکه ادای رهبر ارکسر رو در میاورد!!کلا تو کار موسیقی هستش! 

نویر=داشتم تقریبا از دستش می مردم!!(داداشم میگه:نگاه کن از عشق به نویر چه کارها می کنن!!)با شال یک حرکت قشنگ زد رو مانزروکیچ!!! 

ولی خودم از این دوتا بیشتر مقابل داداش گرامی خنگ بازی در آوردم!!! 

کلا دیروز روز دیوانه بازی بود...!!! 

فعلا....

تولدت مبارک مربی

سلام 

خیلی حوصله ی آپ کردن ندارم فقط اومدم بگم امروز تولد یوپ هاینکس هست! 

تولدش مبارک 

یک زمانی ازش خیلی خوشم نمیومد ولی الان میگم حیفه بره این یاروهه(پپ)بیاد جاش! 

همین 

امیدوارم همیشه موفق باشی مرد بزرگ همیشه سرخ 

فینال تمام آلمانی...

بله! 

این است آلمان! 

این است فوتبال ژرمن ها! 

خداحافظ اسپانیایی که نمیدونی فوتبال چیه! 

سلام به بازگشت دوباره ی آلمان! 

سلام بایرن!سلام دوتموند! 

محمد دیدی بردیم؟ 

رئالی ها دیدی هیچی نیستید؟ 

بارسایی ها دیدی هیچ پ-خ- نیستید؟ 

اومدم بگم: 

دورتموند۴-۳ ر ئ ا ل!! 

اومدم بگم: 

بایرن۷-۰شانسلونا 

اومدم بگم تولدم ۱ خرداده. 

اومدم بگم فینال ۴ خرداده! 

اومدم بگم کادو می خوان بدن به من آلمانی ها! 

اومدم این عکس بی ربط رو بزارم! 

همبن طورر هم عکس بازیه دیشب رو! 

این هم بگم که:مامانم روزت مبارک...! 

 

اینم چندتا عکس از بایرن! 

 

 

 

 

 

میدونم خیلی نبودن ولی بخدا عکس گذاشتن تو بلاگ اسکای مصیبته!! 

همین دیگه...فعلا

تولد دوقلوهای تیم ملی

سلام 

امروز ۲۷.۴.۲۰۱۳ معادل با ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ 

تولد لارس و سون بندر دوقلوهای تیم ملی آلمان هست 

لارس ۱۲ دقیقه از سون بزرگتره 

لارس در بایر لورکوزن و سون در بروسیا دورتموند توپ میزنه 

البته بگم که ۲۴ سالشون شد!! 

اول عکس های لارس 

 

  

 

 

 

این هم کوچیکه:سون! 

  

 

 

 

خب!این هم از این! 

دیگه سر نمی زنید؟چی شده؟تیمتون باخته؟آره؟عزیزم گریه نکن درسته که تیمتون ضایع میشه...ولی خب 

غرور زیادی دارین!! 

ولی ما تیم داریم!! 

ما نه مسی و نه رونالدو رو داریم... 

ما خودمو رو داریم واینکه تاریخ پرافتخاری رو یدک می کشیم... 

نه مثل...