فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

تولد دوقلوهای تیم ملی

سلام 

امروز ۲۷.۴.۲۰۱۳ معادل با ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ 

تولد لارس و سون بندر دوقلوهای تیم ملی آلمان هست 

لارس ۱۲ دقیقه از سون بزرگتره 

لارس در بایر لورکوزن و سون در بروسیا دورتموند توپ میزنه 

البته بگم که ۲۴ سالشون شد!! 

اول عکس های لارس 

 

  

 

 

 

این هم کوچیکه:سون! 

  

 

 

 

خب!این هم از این! 

دیگه سر نمی زنید؟چی شده؟تیمتون باخته؟آره؟عزیزم گریه نکن درسته که تیمتون ضایع میشه...ولی خب 

غرور زیادی دارین!! 

ولی ما تیم داریم!! 

ما نه مسی و نه رونالدو رو داریم... 

ما خودمو رو داریم واینکه تاریخ پرافتخاری رو یدک می کشیم... 

نه مثل...

نظرات 5 + ارسال نظر
Milad شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.i01.ir

سلام
مایل به تبادل لینک هستید؟؟
آدرس www.i01.ir رو با نام زیر لینک کنید.
خرید شارژ - آی صفر یک
و بعد از لینک کردن بیاید تو سایت nemayeshtv.ir نظر بدید تا شما رو لینک کنم.
در ضمن شما رو هم به خرید شارژ از این سرویس دعوت می کنیم.
ممنون

برو بابا!

m15 شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

سلام خیلی شرمنده ام
خدا وکیلی اگه من تو زمین بودم خیلی بهتر از اینا بازی می کردم ولی هنوز رئال فرصت داره
اگه سه تا بزنه صعود می کنه البته بازم میگم اگه....

تولد این یارو ها هم مبارک

سلام!!
می بینیم!
واییییی!با اجازه ی شما مامان باباشون روشون اسم گذاشتن!

meerjungfrau دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ http://deutsche49fossball.mihanblog.com

واییییییییییی من عاشق سون و لارسم مخصوصا لارس
تولدشون مباررررررررررررررررک
بعد اپتم عالی بود

عاشقه جفتشونم!
ممنون

m15 چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

خدا وکیلی شانس اوردی که رئال یه گل دیگه نزد اگه میزد کارتون تموم بود واقعا حیف شد

این قیافه ی توئه:

حالا من:

Mahsa GG دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

با دیدن وبلاگت به خودم میگم آلمان باید افتخار کنه که همچین طرفدارایی داره....
آفرین عزیزم ادامه بده...

ممنون.حتما ادامه میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد