فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

سال نو مبارک

سلام 

خوبین؟ 

من خوبم... 

اومدم چند دقیقه مردونه باهم حرف بزنیم 

سال ۹۲ داره می رسه...امروز هم چهارشنبه سوری هست...حواساتون جمع باشه خودتون رو نسوزونید!!! 

منم حواسم هست!لطفا اگر تو این سالی که گذشت از کسی بدی دیدین ببخشین...مهم نیست اگه اون شخص نزدیک ترین کس بود یا نبود.دعا هم بکنید...برای اعضای خانوادتون دعا کنید که همیشه موفق و سلامت باشن.برای منم دعا کنید...برای تومور مامانم که داره شیمی درمانی میکنه...دعا کنید برای اون بچه هایی که لباس ندارن.باید لحظه ی سال تحویل تو کارتنا باشن...برای خودتون دعا کنید.برای یکی از دوستام دعا کنید...خیلی تنها شده.برای هر کسی که می خواید دعا کنید.منم برای شماها و تیم ملی و ... دعا میکنم...برای داداشم...برای خانواده ام...برای دوستای مدرسه ام که خیلی نامردن و همیشه تنهایی میرن خونه هم دیگه بعد اس ام اس میدن اوووااا!آیدا کجایی؟خونه ی پری هستیم جاتم خیلی خالیه! 

من هیچ وقت تنها نیستم و نیاز به این بی مراما ندارم.من برادرام رو دارم...من دوستایی دام که منو عضوی از خودشون میدونن. 

همیشه لبتون خندون باشه 

تنتون سالم باشه 

مهربون و موفق باشین 

دوستتون دارم 

آیدا 

با عرض پوزش...!

سلام.خوبین؟من خوبم.خبرهای فوتبالی هم نمیگم.چون همتون میدونین 

چهارشنبه تولد هولگر بداشتوبر بود که بایرنی ها بهش یک پیروزی در برابر آرسنال هدیه دادن 

این آقا هولگر ۴ تا اسم داره تو خونه ی ما:بداشتوبر.خوب اشتوبر .باداشتوبر و هولگر!! 

من همیشه بهش میگم هولگر... 

حالا چون من تو وبم زیاد تولد میگیرم گفتم این طفلک هم که ۲۴ سالش شد رو بگیرم! 

 

 

 

 

 

 

 

همین دیگه!

شماره ی پیراهن بچه ها

سلام.واسه این آپم به هیچ کس خبر نمیدم چون می خواهم امتحانتون کنم. 

حالا بیخیال... 

من شماره ی پیراهن همه ی بچه ها(تیم ملی آلمان)رو حفظم! 

1-manuel 

2-ilkey 

3-marcel 

4-benedikt 

5-mats 

6-sami 

7-bastian 

8-measut 

9-andre 

10-lukas 

11-miroslav 

12-rene 

13-thomas 

14-holger 

15-lars 

16-philipp 

17-per 

18-toni 

19-mario götze 

20-jerome 

21-marco 

22-nadarim!!!! 

23-mario gomez 

24-julian 

همین فقط بگم که من به اسم های کوچیک نوشتم هر کدومو نشناختین بگین تا عکسشو بزارم! 

فعلا... 

بندیکت هوددس

سلام!حدس بزن امروز چه روزیه؟ 

د....!روز تولد بندیکته دیگه!مدافع تیم ملی آلمان و شالکه۰۴! 

نشناختی؟ 

 از عکسش چطور؟ 

 

 

بزن کف قشنگه روووووو!۲۵ سالش شد!البته ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰۰۰۰۰۰۰۰۰ سال عمر میکنه!!!مطمئنم!

بالاخره بایرن برد!

سلام...من خیلی هیجانی تشریف دارم...همین طور هم مریض! 

سینوس هام عفونت کرده!حالم هم خیلی بده!۳ روز مدرسه نرفتم! 

اما........ 

دیشب بازی بایرن و دورتموند بود...دی اف بی پوکال هم که بود....تک بازی هم که بود....آلیانز آرنا هم که بود.... 

خلاصه....برای من که فرقی نداشت کدوم ببره ولی دلم میگفت بزار بایرن ببره...ما هم تسلیم  دل کوچیکمون شدیم و طرفدار بایرن جان!  

اوایل بازی خیلی مزخرف بود و کند...ولی آخرای نیمه ی اول کچل(آرین روبن دیگه!)با پای چپ خود یک شوت از راه دور کرد و......... 

گگگگگگگگگگگگگگگگگگگلللللللللللللللللللللل 

من و داداشم هم خوشحال شدیم و جیغ و به همراه هوادارانی که توی آلیانز بود گفتیم:آرین روبن!آرین روبن!آرین روبن! 

همین دیگه...دلم برای دورتموند کباب شد!آخه متس هم نبود...دیگه بدبخت شده بودن! 

فقط دعا کنین من زود تر از شر این مریضی مزخرف خلاص شم! 

دوستتون دارم! 

خدانگهدار...