فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

قهرمان=بایرن

سلام سلام صدتا سلام!! 

دیروز آخرین بازی بایرن در خانه ی خودش(آلیانز آرنا ی زیبا!!)بود...برای همین هم کاپ بوندسلیگا رو دیروز تقدیم کاپیتان فیلیپ گل تر از گل کردن!!اینم عکس جشنشونه! 

منبع:bayern.blogsky.com 

توماسمون هم که خواننده شد رفت 

ولی هوادارای آلمان مخصوصا بایرن یادشون باشه که هیچ وقت موقعی که اسم نویر رو توی بلندگو صدا کرد نپرین هوا وگرنه مثل من یک بلایی سر خودتون میارین!(از مچ درد میمیرین!!کلانویر=خطر مرگ!!) 

هیچ وقت ادای مولر رو هم در نیارین!اون خطر شکستن انگشت پا رو داره! 

واییی!ولی خدا وکیلی این دوتا (مولر  و نویر به قول دختر دایی ام مویر!)از همشون بیش تر مسخره بازی در آوردن!!! 

مولر=کله فیلیپ رو طبل فرض کرده بود و اینکه ادای رهبر ارکسر رو در میاورد!!کلا تو کار موسیقی هستش! 

نویر=داشتم تقریبا از دستش می مردم!!(داداشم میگه:نگاه کن از عشق به نویر چه کارها می کنن!!)با شال یک حرکت قشنگ زد رو مانزروکیچ!!! 

ولی خودم از این دوتا بیشتر مقابل داداش گرامی خنگ بازی در آوردم!!! 

کلا دیروز روز دیوانه بازی بود...!!! 

فعلا....

نظرات 4 + ارسال نظر
m15 یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

منم قهرمانی رئال رو به تو تبریک میگم عزیزم
خاطرات جالبی بود همه رو خوندم
هنوز وقت نکردی بیای پیشم

رئال کی قهرمان شد؟
:)
ببخشید...

طنزگو دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

سلام ممنونمم از این که به وبلاگم می یای و نظر می دی
خیلی عذر می خام که من نظر نمی دم چون من زیاد از فوتبال سر در نمی یارم

سلام.خواهش می کنم
مهم نیست

m15 دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

اخ اون بالا اشتباه نوشتم رئال اصلا حواسم نبود شرمنده

آهان!

شیدا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ق.ظ http://vampire-stories.blogfa.com

سلام آیدا جون خوبی؟
ببخشید درگیر امتحانام انشا.. 10 12 روز دیگه تموم میشه راحت میشم
چه خبرا چه عکسایی میام وبت تحریک میشم برم فوتبال ببینم اما بعدش یادم میره :) به هر حال خوشحالم خوشحالی

سلام شیدا جون من خوبم شما چطوری؟
ایشالا!
ممنونم ولی برو ببین خیلی ورزش قشنگ و خوبیه من خودم عاشقشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد