فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

خبر خبر خبر....بایرن مونیخ4-1ماینز=))

سسسسسسللللللللللاااااااااااامممممممممم!!!

اینجانب آیدا هستم!!!!!!!!!!!!!

داستان من و روحیه آلمانی جان در ادامه مطلب::::  آری آری...روزی بود...

-هوی!مگه می خوای داستان بگی فدات شم؟گفتم بیا خلاصه بازی رو بنویسا..!

-ها؟

-لام از چپ دارم میگم خلاصه رو بنویس!

-آآآآآآآآآآآهههههههههآآآآآآآآآآآ!!! یافتم یافتم....اوکی تو برو من مینوسم!!

وینگاردیوم له ویو سا!

-ابله!بی شعور!------!------!ورد واسه من نخون برو خلاصه ی بازی رو بنویس

-اوووششششششش!چه عصبانی....باشه بابا قاط نزن!

آقایان خانوما توجه....وقتمون زیادی تلف شد!

شنبه بود من فلک نزده هم طبق معمول مریض افتاده بودم گوشه ی خونه...

=ساعت5بعد از ظهر=

-پدرام بازی شروع شد!

-کجاو کجا؟

-بایرن و ماینز!

خلاصه ما نشستیم به دیدن بازی

دیدیم دیدیم دیدم...

دیگه دقیقه 44 بود داشت خوابم می برد:

-گگگگگگگللللللللل!

ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه !!!!!!!!!!!!!!!

ماینز توسط پارکر به گل رسید:(بایرن مونیخ0-1ماینز

نیمه اول تمام....منم که دیگه داشتم دیوانه میشدم با کلی فحش به بد بخت بیچاره ای به نام بوآتنگ رهسپار حمام شدم!

نیم ساعت بود که تو حمام بودم:

-اِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِاِههههههه!

-پدرام؟دومیش هم خوردیم!

-نه بابا 2-1 جلویییم!!

حالا می شنویم ادامه ی روایت را توسط سایت محبوب دل ها:bayern.blogsky.com

در ادامه این ماریو مانزوکیچ بود که توانست در دقیقۀ 69 توسط پاس گلی که ماریو گوتزه برای او ارسال کرد گل سوم و امنیت بخش بایرن مونیخ را به ثمر برساند. این پایان کار نبود ، چرا که توماس مولر موفق شد در دقیقۀ 82 از روی نقطۀ پنالتی گل چهارم را به ثمر برساند تا تیم بایرن مونیخ به یک پیروزی پر گل برسد. هرچند که می رفت با اعتراض آرین روبن نصبت به پنالتی زدن مولر ، شیرینی این پیروزی به کام هواداران بایرن مونیخ کم رنگتر شود.


با این پیروزی تیم بایرن مونیخ به صدر جدول بازگشت و تیم دورتموند با پیروزی 1 بر 0 برابر هانوفر همچنان در تعقیب سرخ پوشان باواریایی می باشد.

---------------------------------------

BYE:)

--------------------------------------

بایرن تیمی خاص




با هوادارانی خاص:*


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد