فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

خداحافظ عشق همیشگی بایرنی ها و آلمانی ها

ماریو رفت 

فردا تولدشه 

راستی من گدا نیستم و به نظرای شما نیاز ندارم 

ماریو دوست دارم بیشتر از خودم 

میدونم امسال سال سختی برات بود 

اول از اینکه از سیلویا بعد از 9 سال جدا شدی 

ولی ایشالا با کارینا(با اینک ازش حالم بهم می خوره!)خوشبخت شی 

بعد هم اینکه از بایرن گداشتی و رفتی 

ماریو دوست دارم 

واقعا... 

من تو کلاس بخاط گریه نکردنم معروفم  

ولی سر 3 چیز تازگیا گریه کردم 

1-باخت بایرن وآلمان(طبیعیه) 

2-عروسی روبرت 

3-رفتن ماریو 

هنوزم داغونم 

خودم فردا چون که تولدشه میام و عکس های بیشتری میزارم  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
faeze جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:24 ق.ظ http://deutsche49fossball.mihanblog.com

سلام آیدا خانوم خوبی؟
من همون نویسنده ی وبلاگ آلمانی هام
گفتم شاید یادت رفته باشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد