فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

;)

سلام بروبچ! 

میدونم سیستم خرابه ولی تا بلاگ اسکای درستش کنه من سرم با کد زدن(برنامه نویسی سی پلاس پلاس)گرمه! 

اومدم تولد پسرعموم که واقعا دوسش دارم رو تبریک بگم! 

20سالش شد! 

امروز چون یادم رفت اس بدم اینجا بهش گفتم! 

و ک ا جون عاشقتم!(اسمش وکا نیست!!) 

همین دیگه ایشالا این وب منم درست شه وگرنه مجبورم یکی تو میهن بلاگ درست کنم!! 

فعلا!

نظرات 1 + ارسال نظر
aida شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

چقدر دلم برای اینجا تنگ شــده
بچه نظر نمیزارین؟

هـــعی!
اینجا رو بیشتر دوست دارم...
خیلی خیلی بیشتر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد