فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

fashion show از نوع آلمانیش برای خیریه!

 

صعود مقتدرانه ی تیم ملی کشورمون ایران به جام جهانی رو تبریک میگم!

نظرات 3 + ارسال نظر
negin-bayern چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ http://haminjoori-alaki.blogfa.com

ممنون
راستی گفتم لینکت کردم؟؟؟اگه گفتم که هیچیاگر هم نگفتم الان میگم

خواهش عزیزم
نه نگفتی.بزار لینکت کنم

AILY پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

KHOOBE TOOYE FASHION GOZASHTAN HADE AGHAL MAHERII !!!!! JADIDAN ZANGICHIZI NEMIZANI .IN GHAAAAAAADR KHABAR DARAM KE NEMIDOONI KE IN JA HAM NEMISHEE GOOFT . HAR CHAND TOO KE MAL IN HARFA NISTI MANZORAM ZANG ZADAN HASTESH

ما اینیم دیگه!
بله!میدانم!
خوب نیستم دیگه!مشکل داری؟

m15 پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

منم به همه تبریک میگم ایولا به گوچی عالی بازی کرد
عکسات خیلی قشنگ بود عزیزم

آره موافقم!
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد