فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

بایرن مونیخ قهرمان فینال ومبلی

ســــــــــــــــلامــــــــــــــــــــــــــــــــی بـــــــــه بزرگیـــــــــــــــــــــــــــــــــه آلمـــــــــــــــــــــــــان 

ســـــــــــــــــلامــــــــــــــــــــــــــــــی بـــــــــــه ابـــــــــــــــــــــهت بـــــــــایـــــــــرن مونـــــــــــیخ 

ســـــــــــــــــــلامـــــــــــــــــــــــــــــی بــــــــــه زیــــــــــــــــــباییــــــــــه دورتــــــــــــــمونـــــــــــد  

ســــــــــــــــــــلامـــــــــــــــــــــــــــی بــــــــــــه شـــــــــــــــکـــــــــــوه شالـــــــــــــــــکــــــــه 

خوبین؟شرمنده که نتونستم به موقع خبر قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان رو بدم! 

آخه هم امتحان داشتم هم اینکه اینترنت قطع بود! 

داستانم رو امروز میگم عکسا رو بعد از امتحانا!که ۱۱ خرداد باشه! 

حالا برو ادامه...

۴ خرداد من بیچاره امتحان ریاضی داشتم!(دعا کنید ۲۰ شم!خــــــــــــیلــــــــــــی سخت بود!) 

خلاصه ساعت ۹ بود که رسیدم خونه!میدونستم اگر املا نخونم باید با فینال خداحافظی کنم! 

بنابراین نشستیم به خر زدن!تــــــــــــــــــــآساعت ۴ بعدازظهر بود فکر کنم که خوابم برد اونم چه خوابیـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ!ـ! 

ساعت ۸ شب پا شدم و دوباره بنا کردم به درس خوندن!هی خوندم!هی خوندم!تا اینکه ساعت شد: 

                                             ۲۳:۱۵!!! 

یعنی حال منو میدیدی می گفتی:مگه بابات قراره بازی کنه؟؟؟ 

خلاصه...!نیمه ی اول به خوبی و خوشی تموم شد!بعد نیمه ی دوم ماریو ماندذروکیچ دقبقه ی ۶۰ گل برتری بایرن رو زد!مو داداشم هم خوشحالــــــــــــــــــــــــــــ! 

بعد آقا چشتون روز بد نبینه ..... این دانته جان با لگد رفت تو شیکم  مارکو رویس و پنالتی!!! 

بقیه اش رو هم خودتون میدونین نمیگم!!! 

چرا؟چون امتحان تاریخ مدنی دارم هیچی هم نخوندم! 

خدا حافظ!

نظرات 2 + ارسال نظر
negin-bayern چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ http://haminjoori-alaki.blogfa.com

بازی خیــــــلی قشنگ بود...من عاشق بایرن و دورتموند هستم
حالا بایرن یه کوچولو بیشتر!
اشک های رویس و لوان حسابی حالمو گرفت...

آره یکی از بهترین بازی های فینال کل تاریخ بود!
منم مثل خودتم ولی خیییییییللییی کم!
اونا که آره!اصلا حالگیری به تمام معنا بود!

طنزگو چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

خوشحالم که باعث خنده ی دوشتام می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد