فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

تولدم مبارک:)

بله بعد از مدت ها وقت شد تولد خودم رو بگیرم! 

۱۱ سالم تموم شد رفتم تو ۱۲! 

امروز روز اول امتحانا بود که من جغرافی داشتم!ولی خداروشکر خوب دادم و اینکه امیدوارم ۲۰بشم!امروز همون دوستام(دیگه بخشیدمشون!)برام کادو خریدن!یک چیز کشو مانندی بود که آینه داشت!نمیتونم توصیفش کنم خیلی عجیب غربیبه!ولی دستشون درد نکنه! 

فردا هم خونه ی مامان بزرگم(پدری)تولده! 

ایشالا قرار شده آلمانی ها برام با مارکو ()تولد بگیرن!چون تولدامون خیلی نزدیکه!اون ۱۰ خرداده من ۱ خرداد! 

اوپس راستی غلط نکنم دیروز تولد ماندزروکیچ بود! 

حالا کیکی که مانوئل می خواد برام درست کنه! 

این دوتا پیشنهاد مارکوئه! 

 

این دوتا هم پیشنهاده منه! 

 

 

کدوم بهتره؟ 

تازه می خواستیم کیک بایرن رو هم درست کنیم ولی ماریو ها هرچی گشتن نتونستن الگوش رو پیدا کنن!  

حالا باید تا ۱۰ خرداد صبر کنم ببینم کدوم رو می خوان درست کنن! 

همین دیگه!راستی امیدوارم تو امتحانا موفق باشین!

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

بازم تولد تو تبریک میگم ایشالا همیشه بخندی و شاد باشی گلم
اول که این کیک ها رو دیدم فکر کردم ماله خودتهبهدش دیدم نه ماله تو نیس

محمد تویی؟؟
حالا اگه مال من بود چی کار می کردی؟؟؟

m15 جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ق.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

دیگه باید واقعا میومدم و یه گاز ازش میزدم

negin-bayern جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

مبارکــــ باشــه

خیلی ممنون!

m15 شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

امشب فیناله من از یه طرف دوست دارم بایرن ببره و با قهرمانی در جام حذفی بتونه سه گانه جام هارو یعنی بوندس لیگا ، لیگ قهرمانان و جام حذفی رو ببره ولی از یه طرفم دلم برا دورتموند می سوزه
تو دوست داری کدوم ببره گلم؟؟؟؟؟؟

معلومه که بایرن!
ولی اگه دورتموند هم ببره ناراحت نمیشم!

AILY دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ


aida. hasti?????????????!!!!!!! ia ke na


nabodam vali alan hastam

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

aida !!!!!!!! you tink im wich persen???????? im happy beacues you love fotboll. im ..........?????????? and i love you

how are you?
you are aily or?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد