فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

آقا جان کلیییییی خبر دارم!

سلام!سلام!سلام!سلام!صدتا سلام! 

دونه دونه خبر هارو میگم! 

اول:  

بازی رفت= 

قزاقستان۰-آلمان۳ 

بازی برگشت= 

قزاقستان۱-آلمان۴ 

دوم: 

تولد تولد تولدت مبارک بهترین دروازبان جهان: 

مانوئل نویرگل تر از گل! 

حالا جشن بگیریم! 

نه نه صبر اله(به زبان ترکی یعنی صبر کن!)بگم که شد ۲۷ سالش....! 

حالا....  

 

 

نمی خوام شر به پا کنم ولی رئالی های محترم خیلی با این آقا نویر ما حال نمیکنن! 

چرا چون این مانو بودش که رونالدو در برابرش سکوت کرد! 

این نویر بودش که راموس از ترسش توپ فرستاد به کهکشان راه شیری! 

این دروازبان آلمانی بودش که با ۲۵ سال سن کاکا رو که همه ی دنیا از جمله خودم دوسش دارن ومیدونن که تکه مغلوبه خودش کرد! 

و این هم بگم که مانوئل نویر ۲۷ ساله با آلمان میزنه تو برجک اسپانیا و ایتالیا و جام جهانی۲۰۱۴ رو برای خودشون میکنه!!!!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
روناس چهارشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.boursebarani.blogfa.com

سلام..خیلی ممنون..عیدتان هم مبارک...سال خوبی داشته باشی.

فرهاد دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام وبت عالیه!

فقط دختر و فوتبال؟!

eminemearth.blogfa.com

ممنون!
خوب دوست دارم دیگه!

meerjungfrau چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ http://deutsche49fossball.mihanblog.com

سلام آیدا جونم خوبی ؟
من از برد پر گل و با افتخار آلمان بسیار خوشحالم
و تولد مانوئل نویر که یقینا بهترین دروازه بان جهانه و واسه تیممون بسیار زحمت کشیده رو از صمیم قلب تبریک میگم
ازت تشکر میکنم که توی وبلاگت یاداوری کردی

بله خوبم
کی خوشحال نیست
....
خواهش

Hatte چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام خسته نباشی.
یادش بخیرسال پیش جونم ب فوتبال بسته بود!
کنکورو درس چنان ریخت رو سرم ک نفهمیدم چی شد. . .
خیلی وب خفنی داری.حتما بهم سر بزن!

سلام
من همیشه جونم به فوتبال بسته است
اوخخخییی
ممنون

Hatte چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.hatte.blogfa.com

ببخشید آدرس یادم رفت

اشکال نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد