فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

سال نو مبارک

سلام 

خوبین؟ 

من خوبم... 

اومدم چند دقیقه مردونه باهم حرف بزنیم 

سال ۹۲ داره می رسه...امروز هم چهارشنبه سوری هست...حواساتون جمع باشه خودتون رو نسوزونید!!! 

منم حواسم هست!لطفا اگر تو این سالی که گذشت از کسی بدی دیدین ببخشین...مهم نیست اگه اون شخص نزدیک ترین کس بود یا نبود.دعا هم بکنید...برای اعضای خانوادتون دعا کنید که همیشه موفق و سلامت باشن.برای منم دعا کنید...برای تومور مامانم که داره شیمی درمانی میکنه...دعا کنید برای اون بچه هایی که لباس ندارن.باید لحظه ی سال تحویل تو کارتنا باشن...برای خودتون دعا کنید.برای یکی از دوستام دعا کنید...خیلی تنها شده.برای هر کسی که می خواید دعا کنید.منم برای شماها و تیم ملی و ... دعا میکنم...برای داداشم...برای خانواده ام...برای دوستای مدرسه ام که خیلی نامردن و همیشه تنهایی میرن خونه هم دیگه بعد اس ام اس میدن اوووااا!آیدا کجایی؟خونه ی پری هستیم جاتم خیلی خالیه! 

من هیچ وقت تنها نیستم و نیاز به این بی مراما ندارم.من برادرام رو دارم...من دوستایی دام که منو عضوی از خودشون میدونن. 

همیشه لبتون خندون باشه 

تنتون سالم باشه 

مهربون و موفق باشین 

دوستتون دارم 

آیدا 

نظرات 4 + ارسال نظر
MaHsA سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://fdnk.loxblog.om

سلام...
عید تو هم مبارک..
میگم این عکسه چیه پایینه وبت؟!؟!

ها اون؟بنره یکی از دوستامه!

meerjungfrau چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://deutsche49fossball.mihanblog.com

سلام آیدا جون خوبی ؟
عیدت مبارک
چقد دلت از دوستات پره
ولی هوای داداشاتو داریا
راستی من نمیدونم باید میگفتم داداشت یا داداشات
بگذریم
این عکسی که پایین اپت گذاشتی هم خیلی قشنگه
هیچی دیگه فعلا بای

الهام چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://elhamsadatemousavi.blogfa.com

اپم بدو بیا [لبخند]

simin crepsley دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.blackandwhitegirl.blogfa.com

من از حرفی که زدم منظور بدی نداشتم...
آخه اکثر افراد وقتی که میان می گن مطالبتو خوندم الکی می گن...
ولی ظاهرا شما این جوری نبودید...
من بازم می گم که منظور بدی نداشتم...
به هر حال از این که به من سر زدید ممنون...

ولی من راست می گفتم
مهم نیست سوءتفاهم بود
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد