فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

اشتباه...

سلام دوستای خوبم...از الهام جون و فریده جون خیلی خیلی تشکر میکنم که نظر گذاشتن و من رو لینک کردن... 

بچه ها من اولین پستی که براتون گذاشتم نوشتمhalooکه اشتباه تایپی بود..!!!! 

منظور از haloo همون hallo یا سلام به زبان آلمانی هستش دیگه....!شرمنده دوستان... 

راستی هرکسی اگه انتقادی داره می تونه بکنه ها...(بگم...)

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام دوست خوبم خوبی؟؟؟؟
من تورو لینک کردم تو هم منو با اسم (کریستیانو تک ستاره ی مادریدی) لینک کن......
بعد بهم خبر بده حتما ...............
( وگرنه لینکت به صورت خود کر پاک میشه....)

ممنون من خوبم
چشم همین الان لینکت کردم

ستیا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://cristiano2012.blogfa.com

مرسی
لینکت دائمی شد

خواهش میکنم..
ممنون

ستیا جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://cristiano2012.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام خوبی دوست خوب و عزیز؟؟؟
یه نظر سنجی درباره ی بازی ال کلاسیکو بارسا و رئال گذاشتم بدو بیا و نظر بده...
منتظرم
راستی نظر سنجی کنار وبمم تغییر کرده(اپدیتش کردم) تو اونم شرکت کن
مررررسی منتظر نظرتما[لبخند][قلب]

حتما...همین الان میام

هسنی آقایی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://www.hastiyemaman.blogfa.com

عزیزم سلام خوبیییییی ؟؟؟؟؟؟؟
وسلاکت قشنگه مبارک باشه . وبلاگه منو لایک کن .
www.hastiyemaman.blogfa.com

خوبی هستی؟؟؟
باشه الان لینکت میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد