فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

سلام

سلام به دوستای خوبم... 

من آیدا هستم.من در این وبلاگ سعی میکنم تا اخبار فوتبال رو بیشتر بزارم... 

مخصوصا فوتبال.... 

آلمان+بوندسلیگا+لیگ قهرمانان اروپا+شعرها+دل نوشته هام 

دوستای خوبم نظر فراموش نشه...تبادل لینک هم میکنیم...فقط بگم که نویسنه این وبلاگ فقط خودم هستم نه کس دیگه..!! 

همین دیگه امر دیگه ای نداریم...بای تا های

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:56 ق.ظ http://elhamsadatemousavi.blogfa.com

سلام آیدا جون
مبارک باشه بالام جان ببینم بعدا چه قالبی براش میذاریا
همیشه خشمم رو کنترل میکنم برام شده یه عادت

قالبم خوب شد؟؟
آره دیگه منم بعد از اون حرفایی که بهم گفتی همیشه خشمم رو کنترل می کنم

فریده جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ http://eciprealiha.blogfa.com

سیلام
ممنون عزیزم نظر لطفته ... تو هم لینک شدی دوسته عزیز ...
امیدوارم موفق باشی

ممنونم...
امیدوارم شما هم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد