فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

بایرن و شالکه

سلام خوبین؟من عالی تشریف دارم 

دیشب بازی بایرن و شالکه بود!حالا ماجرای من...:   

ادامه...

دیشب ساعت تقریبا ۹ بود که من به برادرم گفتم :پدرام مامان حواسش به تلویزیون نیست امشب هم بایرن و شالکه بازی دارن ببینیم؟؟ 

پدرام:تو از کجا خبر داری؟ 

من:دوبی اسپرت بوندسلیگا رو پوشش میده امروز که داشتم بازی هامبورگ و دورتموند رو نگاه میکردم فهمیدم! 

پدرام:باشه بزن ببینیم! 

خلاصه ما زدیم دوبی اسپرت...بازی تازه شروع شده بود که داورم برای بایرن یک پنالتی گرفت... 

آلابا(آلبالو خان!)خیلی ساده زد تو گل...ما هم بایرنی با تعصب خوشحال شدیم...  

بعد از گذشت چند دقیقه شواینی از روی ضربه ی آزاد یک گل دیگه زد...دوباره خوشحال شدیم! 

نیمه ی اول تمام شد... 

نیمه ی دوم باز هم آلبالو گل سوم رو زد... 

آخر های نیمه ی دوم کچل (روبن خودمون!!)یک پاس گل داد و ماریو گومز هم گلش کرد...همین دیگه...آقا جان من نظر بزارید........... 

پی نوشت:من کشف کردم ون در فارت تو هامبورگه! 

پی پی نوشت:دورتمون ۴-۱ از هامبورگ باخت!!!!!!! 

نظرات 8 + ارسال نظر
ستیا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://cristiano2012.blogfa.com

سلاااااااااام دوست خوووووووووووووووووووووووووووووبم خوبی؟
اولا برد پر گل رئالو تبریک میگم هم چنین هتریک کریسو
دوم اینکه اپم با همین عنوان بدوووووووووووووووووووووووووووووووو
بیاااااااااااااااااااااااااا نظرم یادت نره زووووووووووودباش
[قلب][قلب][قلب]
____________$$$$$
___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
سلام دوست من - آپ کردم و منتظر توام

باشه اومدم!

ستیا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://cristiano2012.blogfa.com

دیگه تصمیمای مورینیوه دیگه
شاید خواسته اونا برای بازی ۴ شنبه مقابل من یو اماده باشن

آره دیگه!!
ولی پس کاکا چی؟اون نباید آماده باشه؟

m15 یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

سلام مرسی که خبرم کردی

خواهش میکنم...

m15 یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

ببخشید عزیزم شوخی کردم بیا شعراتو بزار

باشه البته بزار حس بگیرم شعر بگم!!!!!!!!!!

الهام دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://elhamsadatemousavi.blogfa.com

من که بازیو ندیدم
جالب بود

وایییی!وحشتناک باحال بود!

ستیا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:40 ب.ظ http://cristiano2012.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااام چطوری چه خبرا چی کارا میکنی؟؟؟؟؟
اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــم یه اپ باحال
اول بگم که این از اون اپ مهماست که میخوام نظرتو بگی و تو نظر سنجی شر کت کنی
عنوان اپم (عکسای تمرینات 10 فوریه + نظر سنجی درباره ی بازی رئال منچستر ) هست
بدووووووووووووووووووووو بیااااااااااااااااااااا که منتظرم تو نظر سنجی شر کت کنی و نظرتو بگی بدوووووووووووووووووووو[قلب][قلب][قلب]
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

اومدم!

MaHsA دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://fdnk.loxblog.om

سلام عزیزم....
خوبی؟!
چه وب جذاب جالبی داری!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم عاشق آلمانم به معنای واقعی نه از این عشقای....
خوشال شدم چند تا دوست مث خودم پیدا کردم...
من یه وب دارم توش همه جور مطلب هست!!!
خوشال میشم به منم سر بزنی...
من لینکت کردم....
بازم خوشال میشم لینکم کنی....
میسی....بابای

خیلی ممنون منم از این عشقای الکی نیست عشق به وطنه!
ممنون من هم شما رو لینک می کنم!

meerjungfrau جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ http://deutsche49fossball.mihanblog.com

من همه تیمای بوندسلیگا رو دوست دارم ولی خب شالکه و بایرنو بیشتر

عشق است بایرن دورتموند و شالکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد