فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان
فوتبال و دل نوشته هام

فوتبال و دل نوشته هام

شعرها.داستان ها.اخبار متنوع فوتبال آلمان

فرانسه سوراخ شد!

سلام...خوبید؟خوشید؟من یکی که عالی هستم.... 

راستی دیشب آلمان۲-۱فرانسه رو توی پاریس سوراخ کرد!!!!!!! 

من کلی ماجرا داشتم دیشب... 

ساعت نه و نیم بود که بابام گفت بزن اسپانیا و اروگوئه بازی داره...منم با بی حوصلگی زدم ۳ که 

فوتبال رو ببنیم که آخرشم...اصلا به من چه؟ 

بعد از بازی بابام فهمید که فرانسه و آلمان بازی دارن و هیج جاهم نشون نمیدن!من با بی حوصلگی رفتم تو تخت خواب ولی یک دفعه یاد ورزش۳ افتادم پریدم رفتم تو ورزش ۳!!! 

آخرای نیمه ی اول بود که فرانسه با اون بازیکنای فلانش(بجز نصری و ریبری و بنزما!)گل اول رو زد!!! 

من نزدیک بود گریه ام در بیاد ولی یک خورد گدشت که ناگهان توماس مولر فرشته گا تساوی رو زد!این قدر خوشحال شدم که نگو....بعدش هم با یک پاس تماشایی از داش مسعود سامی خدیرای بامرام یک گل با حال زد !!!!!منم این قدر شاد شدم که نگووووووووووووو! 

بعدشم بازی تمام شد ومن هم با وجدانی راحت به خواب رفتم! 

راستی اگر هم مدرسه هایی من بیان این جا نظر بزارن من حذفش میکنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
m15 پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://cristiano1985.blogfa.com

سلام خوشحال شدم المان برد حال چرا نظرات هم کلاسی ها تو حذف می کنی؟

آخه من رو مسخره میکنن!

meerjungfrau یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://deutsche49fossball.mihanblog.com

آلمان همییییییییییییییشه برنده است
ادرس وبتو به هم مدرسه ای هات نده
دوستای منم منو مسخره میکنن

آره آلمانه!
اشتباه کردم به چند نفرشون دادم ولی بعد گفتم:وبلاگم رو حذف کردم!
اون ها آقای لو رو شدیدا مسخره میکنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد