الکلاسیکو!


مرجع خبری مای رونالدو

سازمان لیگ اسپانیا زمان  وتاریخ الکلاسیکوی لالیگا در برنابئو را اعلام کرد . این بازی یکشنبه ،‌سوم فروردین ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد .

مسلما این یک بازی کلیدی در راه لالیگا خواهد بود . بازی دیگر رئال و بارسا در این فصل در روز سی ام فروردین در فینال کوپا خواهد بود .

بازی رئال – لوانته نیز یکشنبه ،‌هجدهم اسفند ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می شود .

برنابئو را از نزدیک ببینید!



http://www.digital-door.com/facebook/santiagobernabeu/santiagobernabeu.htm





کلیپ


**رئال و اینتر- بازی دوستانه**

1392/05/19

http://video.varzesh3.com/clip1/92/international/friendly/real_3_0_inter.mp4




قـــــــــــ ـر مانـ ـی رئــــــــ ـال  بـ ـا بــــــــ ــــ ــــرد در بــــ ـ ــرابر چلسی


جام قهرمانان بین‌المللی گینس

کیفیت عادی

http://video.varzesh3.com/clip1/92/international/friendly

/realMadrid_3_1_Chelsea.mp4


کیفیت HD

http://video.varzesh3.com/clip1/92/international/friendly/

realMadrid_3_1_Chelsea_HD.mp4


سيدصالحي: قرارداد بازيكنان در ايران مثل مهريه زن‌ها است!
من فکر می‌کنم هر فردی دوست دارد احترامش حفظ شود و اگر خلاف این باشد ناراحت‌کننده است. بازیکنان پرسپولیس از طرف باشگاه در انتظار احترام و ارزش بودند

فوتبال ايران- سیدمهدی سیدصالحی مهاجم بلندقامت پرسپولیس معتقد است که این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد. او تاکید می‌کند که پرسپولیس نباید به نتایج دیگر تیم‌ها کار داشته باشد و فقط باید از بازی‌های باقیمانده همه امتیازها را بگیرد. او در مورد شرایط سرخپوشان، مشکلات مالی تیم و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

هنوز به قهرمانی امیدوار هستید؟

امید ما کم نشده است. تیم‌های بالای جدول با یکدیگر بازی دارند و کارشان سخت است. هر چند که بازی‌های ما هم سخت است. ما باید 4 بازی خود را ببریم و همه چیز را به دست خدا بسپاریم. ما حتی نباید یک امتیاز هم از دست بدهیم و امیدوارم در پایان فصل شرایط طوری باشد که دل هواداران را شاد کنیم.

 

تساوی نفت و فولاد برای شما خوشحال‌کننده نبود؟

این‌طور نیست که ما بد تیم‌های دیگر را بخواهیم. مطمئنا این نتایج تاثیرگذار است ولی ما فقط باید به فکر نتایج خودمان باشیم.

 

قبول داری اعتصاب شما در نهایت به ضررتان شد؟

من فکر می‌کنم هر فردی دوست دارد احترامش حفظ شود و اگر خلاف این باشد ناراحت‌کننده است. بازیکنان پرسپولیس از طرف باشگاه در انتظار احترام و ارزش بودند و در حالی که مشکلات زیادی داشتیم هیچ کس توجهی نکرد. متاسفانه اعتصاب ما هم جواب نداد ولی هواداران بدانند که بازیکنان پرسپولیس غیرت دارند و با اینکه مشکلات زیادی دارند تا اینجا پیش آمدند. بازیکن روی پول قراردادش حساب باز می‌کند و وقتی حق و حقوق خود را نمی‌گیرد از لحاظ فکری به هم می‌ریزند.

 

استقلال هم این مشکلات را داشت ولی  چرا بازیکنان این تیم دست به اعتصاب نزدند؟

دریافتی استقلالی‌ها بیشتر از ما بود. البته من معتقدم نباید به شرایط دیگر تیم‌ها کار داشته باشیم و حرف زدن در مورد گذشته دیگر چیزی را تغییر نمی‌دهد. الان من از 4 باشگاه یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان طلب دارم و اتفاقي هم نمي افتد ولی خیلی‌ها خیال می‌کنند همه بازیکنان فوتبال ایران میلیاردی پول می‌گیرند. اکثر فوتبالیست‌ها پول قرارداد خود را به طور کامل نمی‌گیرند. متاسفانه در فوتبال ایران پول قراردادها مثل مهریه زن شده است. همان مثال معروف که می‌گویند چه کسی داده و چه کسی گرفته.

 

فکر می‌کنی علی دایی نمی‌توانست این شرایط را بهتر مدیریت کند؟

او هر کاری که از دستش برآمد انجام داد. دایی بیشتر  از اینکه به فکر کارهای تاکتیکی باشد به فکر حل مشکلات بازیکنان بود.

حاتمی: دایی را دوست دارم و اعتراضی نمی‌کنم

http://www.footballiran.ir/Content/1392/11/30/image/2-1-201421913053.jpg

فرزاد حاتمی که یک نیم فصل کاملا ناموفق را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشت امیدوار بود با آمدن به پرسپولیس همه چیز برای او تغییر کند.

 


او اما در پرسپولیس هم به اهدافش نرسید تا یک فصل فاجعه‌آمیز را پشت سر بگذارد. حاتمی که دیگر هیچ امیدی برای رسیدن به تیم ملی ندارد در خصوص فصلی که پشت سر گذاشت به سوالات  پاسخ می‌دهد. او همچنین در  مورد شانس قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کند و معتقد است که سرخپوشان ناامید نیستند. حرف‌های مهاجم نیمکت‌نشین پرسپولیس را می‌خوانید.

 

هنوز به قهرمانی امیدوار هستید؟

به امیدوار هستیم ولی اول باید منتظر لغزش حریفان باشیم.  اگر تیم‌هایی که در بالای سر ما قرار دارند لغزش نداشته باشند قهرمان نمی‌شویم به همین دلیل باید منتظر اشتباهات آنها باشیم.  ما باید از 4 بازی باقیمانده 12 امتیاز بگیریم هر چند که گرفتن 12 امتیاز نمی‌تواند تضمینی برای قهرمانی باشد.

 

بازی‌های سخت استقلال شما به قهرمانی امیدوار نمی‌کند؟

همه بازی‌ها سخت است. البته من معتقدم در بازی‌های پایانی به هیچ عنوان فوتبال قشنگ نخواهیم دید و همه محتاط بازی خواهند کرد.

 

تو چند سال با قلعه‌نویی کار کردی. فکر می‌کنی او به سادگی قهرمانی را از دست بدهد؟

استقلال سال قبل قهرمان شد و مدافع عنوان قهرمانی است. شانس آنها از همه بیشتر است ولی چیزی معلوم نیست. تیم ما امسال بابت حاشیه‌های بیرون زمین ضربه خورد و مشکلاتی که به وجود آمد تاثیر منفی خودش را گذاشت. مدیریت تغییر کرد، بازیکنان از لحاظ مالی به مشکل خوردند و باشگاهی که 30 میلیون طرفدار دارد متاسفانه حامی نداشت. با این شرایط ما اعتصاب کردیم ولی هیچ  کس حالمان را نپرسید. امسال بازیکنان و علی دایی تنها بودند.

 

ولی قبول داری استقلال سیاست‌مدارانه عمل کرد و بازیکنان این تیم اعتصاب نکردند؟

به نظر من استقلال از لحاظ مالی مشکل خاصی نداشت و آنها از طرف شهرداری حمایت شدند. ما اصلا حمایت نشدیم و اگر این اتفاق می‌افتاد الان صدر جدول بودیم. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی وقتی بازیکن دچار مشکل مالی می‌شود تمرکزش به هم می‌ریزد. بازیکنان باید جوابگوی خانواده خود باشند و روی پولی که می‌گیرند حساب می‌کنند.

 

در مورد شرایط خودت صحبت کن. اصلا فکرش را می‌کردی لیگ امسال اینقدر برای تو فاجعه‌آمیز باشد؟

فکر نمی‌کردم این‌طور شود ولی حالا مطمئنا جام جهانی را از دست دادم. من حتی از قرارداد خوبی که با باشگاه فولاد داشتم عبور کردم و انتظار داشتم در پرسپولیس وضعیت تغییر کند ولی اینطور نشد.

 

دلیلش چه بود؟

نمی‌دانم. من از لحاظ آمادگی بدنی هیچ مشکلی نداشتم و حتی بعد از تغییرات به صورت انفرادی تمرین می‌کردم.

 

اگر زمان به عقب برگردد دوباره پرسپولیس را انتخاب می‌کنی؟

بازگشت به عقب که امکانپذیر نیست بنابراین نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. پارسال از تراکتور به استقلال آمدم و قهرمان شدیم و دو سال پیش از سپاهان به تراکتور رفتم که نایب قهرمان شدیم. وقتی سیب بالا می‌رود هزار چرخ می‌خورد ولی امسال طرف قرمز سیب را ندیدم. فوتبال بالا و پایین دارد و من بازیکن 20 ساله نیستم و خودم را اذیت کنم.

 

الان چه حسی به علی دایی داری؟

او را دوست دارم و همه این را می‌دانند. اعتراضی هم ندارم.

 

فکر نمی‌کنی دایی باید بیشتر به تو اعتماد می‌کرد؟

صلاح او این بود که بازی نکنم. من رفاقت را جلوتر از پیشرفت فوتبال می‌بینم.

 

سال بعد در پرسپولیس می‌مانی؟

همه چیز به چهار، پنج بازی پایانی بستگی دارد و فعلا چیزی مشخص نیست.

 

صادقیان: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که باید فقط به برد فکر کرد
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تساوی دو تیم نفت و فولاد انگیزه بازیکنان پرسپولیس بیشتر شد.
فوتبال ایران-پیام صادقیان درباره دیدار پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که نمی‌توانیم به غیر از پیروزی در این بازی فکر کنیم. نه اینکه قبل از این طور دیگری بود اما در بازی آخرمان کمی از نظر بدنی دچار مشکل شدیم اما با تمریناتی که در روزهای اخیر داشتیم از این جهت در فرم خیلی خوبی هستیم.

وی ادامه داد: شرایط طوری است که حتی فکر نمی‌کنم که اگر پیروز نشویم چه خواهد شد. الان بچه‌ها با وجود مشکلاتی که داشته‌اند به این فکر می‌کنند که چگونه با بهترین شرایط خودشان به این بازی و سه بازی بعد از آن وارد شوند.

هافبک پرسپولیس درباره غیبت محرومانی چون؛ سید جلال حسینی و محسن مسلمان خاطرنشان کرد: بازیکنان ارزشمندی را در اختیار نداریم اما آنطور نخواهد بود که کم بیاوریم چون آنقدر نفر خوب داریم که جانشین بشوند. در حال حاضر آنچه اهمیت دارد، این است که بچه‌ها با تساوی فولاد و نفت هم انگیزه بیشتری پیدا کرده‌اند و به طور قطع دیگر رقبا هم امتیاز از دست خواهند داد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

صادقیان در پایان درباره مثلثی که بین او، خلعتبری و عالیشاه تشکیل شده بود و درباره آن زیاد صحبت می‌شد، یادآور شد: عالیشاه کمی بد آورد. مدتی هم برای خود من مشکلاتی بوجود آمد که دیگر تمام شد، اما مهم نیست که کدامیک از ما کار را تمام می‌کند. مسئله اصلی موفقیت تیم است و ما در تیم خودمان مثلث‌های زیادی داریم. شخصا امیدوارم در این بازی بتوانم گل بزنم و پاس گل بدهم و البته آرزو می‌کنم بعد از آن دوباره برای من حاشیه نسازند.


ماهینی یک واحد مسکونی را وقف کرد
«حسین ماهینی» بازیکن تیم ملی و پرسپولیس تهران یک واحد مسکونی و یک قطعه زمین به ارزش 800 میلیون ریال را وقف کرد.





 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، ماهینی این قطعه زمین و واحد مسکونی به مساحت 206 مترمربع و ارزش 800 میلیون ریال را در شهرستان دشتی استان بوشهر وقف کرده است.

 

این ورزشکار با اخلاق، واحد مسکونی و قطعه زمین را با نیت احداث مجتمع فرهنگی ورزشی وقف کرده است.

"

عکس

امروز متحول شدم گفتم ک بشینم فیزیک بخونم

البته این تحول خود ب خودی نبودا! فردا امتحان داریم!

خلاصه درس زیاد خوندم! خسته شدم گفتم بیام عکس بذارم!



اینا رووووووووو!


بله آقای نیما نکیسا هستن ایشون

ما ک اون موقع فوتبال نمیدیدیم

ولی بعدا بازی هاشونو دیدیم!!

-خودمم نمیدونم چی دارم میگم!-


لازمه معرفی کنم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



"" />


یک فوتبالیست مدافع حرم حضرت زینب شد + عکس
بازیکن یکی از تیم‌های باشگاهی لبنان که با عضویت در حزب‌الله و مقاومت اسلامی برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی به دمشق رفته بود در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.




به گزارش مشرق، هافبک میانی تیم فوتبال "الاهلی برج‌رحال" که برای دفاع از حرم‌های شریف به سوریه رفته بود به دست گروه‌های تکفیری به شهادت رسید.

«حسین جعفر نصرالله» متولد سال 1991 و از اهالی شهرک "الحلوسیه" لبنان بود که با عضویت در حزب‌الله و مقاومت اسلامی با نام جهادی "جواد الموسوی" در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) شربت شهادت را نوشید.

 





ماهم فونبالیست داریم، تو پارتی می گیرنشون  :-(



سقوط ۴ پله‌ای شاگردان کی‌روش در آخرین رده بندی فیفا
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی فیفا در مکان سی و هشتم ایستاد.






فدراسیون جهانی فوتبال جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی دنیا را امروز منتشر کرد و تیم ملی ایران با 729 امتیاز و 4 پله سقوط در رده سی و هشت ایستاد.



ژاپن با 601 امتیاز در رده 50 دنیا قرار گرفته و دومین تیم آسیایی است. این در حالی است که استرالیا و ازبکستان به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های 53 و 57 نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.



در رده‌بندی فیفا، اسپانیا همچنان با 1506 امتیاز صدرنشین است و آلمان در رده دوم قرار دارد. آرژانتین سوم است و پرتغال با یک پله صعود در رده چهارم ایستاد.



* رده‌بندی 10 تیم برتر دنیا به شرح زیر است:

1- اسپانیا

2 - آلمان

3- آرژانتین

4- پرتغال

5- کلمبیا

6 - سوئیس

7- اروگوئه

8- ایتالیا

9 - برزیل

10 - هلند

* رده‌بندی تیم‌های آسیایی نیز در این رنکینگ به این شرح است:

38- ایران

50- ژاپن

53 - استرالیا

57- ازبکستان

58- امارات

61- کره‌جنوبی

69- اردن

75- عربستان

80- عمان

88- چین
 


ایکر ،‌اولین دروازه بان تاریخ کوپا که بدون گل خورده فینالیست می شود

 

مرجع خبری مای رونالدو:

ایکر تصمیم گرفت که حضورش در کوپا دل ری را تبدیل به یک اتفاق تاریخی کند . کاپیتان بدون حتی دریافت یک گل به فینال رسید ، اتفاقی که در تاریخ ۱۱۱ ساله این تورنمنت ، اولین باری است که رخ می دهد .

البته در طول تاریخ دو بار دیگر چنین اتفاقی افتاده بود ، در سال ۱۹۱۲ بارسا در حالی به فینال رسید که پیش از فنیالیست شدن فقط دو بازی نیمه نهایی انجام داد و در سال ۱۹۱۶ نیز اتلتیک بدون انجام حتی یک بازی ، مستقیما فینالیست شد . هیچ کدام از این دو مودر را نمی توان با عملکرد سن ایکر مقایسه کرد که هشت بازی بدون گل خورده را دشت .

شاتیوا ،‌اوساسونا ، اسپانیول و اتلتیکو هیچ کدام در دو بازی رفت و برگشتی نتوانتند که به کاسیاس گل بزنند . ایکر ۸۶۲ دقیقه گل نخورد  و با احتساب بازی با کپنهاگ و ۵۲ دقیقه گل نخوردن مقابل گالاتاسرای به یک رکورد خارق العاده رسید .

ایکر در کوپا ۹۶۴ دقیقه است که گل نخورده است . آخرین گلی که خورد ، از آلوس در فصل ۱۲-۲۰۱۱۱ بود .



منبع:www.my ronaldo.ir


به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، لباس جدید تیم ملی که برای استفاده در جام جهانی فوتبال توسط شرکت آل اشپورت طراحی شده منتقدان زیادی دارد.

 

جدیدترین انتقادات وارد شده مربوط به جوراب تیم ملی است. جایی که با کج سلیقگی محض آرم آل اشپورت به جای اسم جلاله، وسط پرچم ملی کشورمان قرار گرفته است.

 

طبیعی است که انتظار این که اسم جلاله در آنجا قرار بگیرد بسیار نابه جا است ولی قرار گرفتن آرم آل اشپورت در وسط پرچم سه رنگ کشورمان توهین آمیز است.

 

 

مهاجم جنجالی و خبرساز پرسپولیس: آقای پروین! همه چیز را دور انداختم



 پیام صادقیان ابتدا در خصوص خبرهای مبنی بر پیوستنش به استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من چنین خبری را نه دیده‌ام و نه شنیده‌ام فقط مثل شما به من گفتند که مسائلی در خصوص من و استقلال مطرح شده است.

 

وی افزود: در این باره هیچ کس با من تماسی نگرفته و باور کنید اصلا نمی‌دانم ماجرا چیست. من به استقلال بروم؟ دلم گیر پرسپولیس است. من پرسپولیسی‌ام و این مطالب را شنیده‌ام اما در جریان هیچ چیزی نیستم.

 

صادقیان ادامه داد: من با باشگاه قرارداد دارم و نمی‌توانم به خاطر کری همیشگی سرخابی‌ها به یکباره به پرسپولیس پشت پا بزنم. باشگاه هم صددرصد با این موضوع مخالف است چون من هوادارانی در پرسپولیس دارم که دست کشیدن از آنها از هر چیزی سخت‌تر است. ان‌شاء‌الله می‌خواهم آنقدر در پرسپولیس باشم تا بتوانم یک جام کسب کنم و اگر خدا خواست راهی اروپا شوم. هواداران مطمئن باشند صادقیان پسر پرسپولیس است و در این تیم می‌خواهد به هدفش برسد.

 

وی درباره مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: مسلما ما در خصوص مشکلات مالی خیلی اذیت شدیم. امیدوارم هر چه سریعتر این مسائل حل شود، چون الان ما دوباره متولد شده‌ایم تا بتوانیم در لیگ برتر به خواسته خود برسیم. من هنوز هم معتقدم اگر کمی می‌جنبیدیم هرگز مقابل فولاد شکست نمی‌خوردیم و الان باید از این جایگاهمان به خوبی استفاده کنیم.

 

مهاجم قرمزپوشان درباره حمایت‌های علی پروین از خودش نیز گفت: پروین به من لطف دارد. متأسفانه شرایطی برایم ایجاد شد که کمی مغزم را درگیر خودش کرد و شاید کمی به فوتبالم آسیب رساند اما تمام تلاشم را می‌کنم دیگر محروم نشوم.

 

وی افزود: آقای پروین! همه چیز را دور ریختم و ان‌شاء‌الله از این بازی به بعد به کوچک‌ترین مسئله‌ای که برایم حادثه‌ساز شود فکر نخواهم کرد. با تمام وجودم برای پرسپولیس در این 5 بازی به میدان می‌روم. الان می‌دانم که پرسپولیس چه جایگاه حساسی دارد و اصلا به دنبال این نیستم که خدایی ناکرده حتی یک دقیقه از بازی‌ها را از دست بدهم.

 

وی در مورد بازی با سپاهان نیز اظهار داشت: به نظرم باید سپاهان را 6 تایی می‌کردیم ولی بچه‌ها تلاش کردند اما نشد. همین که 3 امتیاز را گرفتیم و فکر کنم انتقام آن بازی تلخ که سرمان را بریدند را گرفتیم. حالا با خیال راحت‌تر در جدول حضور داریم و خط و نشان جدی برای قهرمانی کشیده‌ایم و با هیچ تیمی کاری نداریم و فقط کار خود را دنبال می‌کنیم.

 

صادقیان در پایان در مورد غیبتش در دیدار مقابل سپاهان نیز گفت: باور کنید وقتی محروم می‌شوم از تلویزیون که بازی را می‌بینم خودم را می‌خورم. امیدوارم که دیگر این اتفاقات نیفتاد. تلاش می‌کنم به جای محرومیت همیشه به پرسپولیس کمک کنم.

تمرینات امروز تیم فوتبال پرسپولیس





، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 12 ظهر امروز پس از سه روز اعتصاب در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

البته یک ساعت و سی دقیقه ابتدای تمرین بین پروین و دایی جلسه ای برگزار شد و سپس پروین با بازیکنان و بعد از آن جلسه دایی با بازیکنان به صورت خصوصی و جلسه خود بازیکنان سپری شد. سپس بازیکنان به  داخل زمین آمدند و پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور کارهای تاکتیکی مانند سانتر از جناحین و ضربه زدن به توپ و دادن پاس‌های عمقی و کوتاه و بلند پرداختند.

*در هنگام تمرین امروز علی دایی 15  دقیقه روی نیمکت نشست و سپس برای مصاحبه با خبرنگاران به سمت دوربین‌ها آمد. پس از این موضوع علی دایی بود که به سمت خبرنگاران آمد. در همان لحظه گزارشگر شبکه خبر از دایی پرسید با آمدن پروین مشکلات‌تان حل شد که علی دایی نیز بابت این سوال ناراحت شد و اعلام کرد حاضر به ادامه مصاحبه با خبرنگاران نیست. او به سمت زمین رفت و از سوالی که پرسیده شد ابراز ناراحتی کرد در همین لحظه بود که یک لیدر باشگاه پرسپولیس سریعا به سمت خبرنگاران آمد و با الفاظی بسیار ناشایست به خبرنگاران اعلام کرد که اینها را چه کسی بر سر تمرین پرسپولیس راه می دهد؟ علی دایی که متوجه این موضوع شد دوباره به جر و بحث‌ها برگشت که این لیدر برای خود‌شیرینی به دایی گفت که به شما فحاشی شده و ما موضوع را جمع کردیم.نکته اینجاست که خبرنگار شبکه خبر هم هیچ صحبت توهین‌آمیزی علیه دایی انجام نداده بود و لیدر مذکور با الفاظی بسیار زشت خبرنگاران را مورد توهین قرار داد.

 علی دایی از این لیدر خواست تا خود را قاطی ماجرا نکند. این در شرایطی بود که این لیدر با الفاظ بسیار ناشایست خبرنگاران را زیر سوال برد که واقعا در باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این موضوع جای بحث و سوال دارد.

*علی پروین در هنگام خروج از ورزشگاه درفشی‌فر با توجه به نیاز قرمزپوشان برای پول و سفر به شیراز با درخواست پول از سوی شیرینی مواجه شد که پروین گفت خود آقای شیرینی پول‌ها را می‌دهد نگران نباشید.

*دهنوی به دلیل سرماخوردگی و عالیشاه به دلیل مصدومیت امروز تمرین نکردند و زودتر رفتند.

*علی دایی امروز بیشتر بازیکنان را راهنمایی می‌کرد او دقایقی در کنار کاپیتان‌های تیم گفت‌وگوهایی را با آنها داشت.

*کفشگری اختصاصی تمرین کرد.

*خنده‌های پروین و شوخی‌هایش با خبرنگاران نیز در نوع خود جالب بود او هر وقت با سوال حاشیه‌ای خبرنگاران مواجه می‌شد می‌‌گفت تو رو خدا ما را نپیچانید.

*بازیکنان پرسپولیس در مرحله پایانی تمرین در قالب دو تیم به فوتبال دسته‌گرمی پرداختند.

*مولایی بدنساز پرسپولیس هم در گوشه‌ای از تمرین نظاره‌گر عملکرد قرمزپوشان بود.

*در تمرین امروز علی پروین پس از جلسه‌های متوالی 20 دقیقه حضور داشت و رفت.

*حدود 30 هوادار که پشت درهای بسته بودند نگران وضعیت قرمزپوشان بودند که با شروع و استارت قرمزپوشان آنها بسیار خوشحال و سرحال شدند.

*فیلم بازی‌های قبل نیز به دست قرمزپوشان رسید.

عقاب...




یکی از آن دست صحنه‌های نابی که عقاب گاه و بیگاه برای عاشقانش رو می‌کرد

این روزها احمدرضا عابدزاده بزرگ، گلر افسانه‌ای فوتبال ایران یک بار دیگر در بستر بیماری به سر می‌برد. این، تصویری از یکی از شیرجه‌های خارق‌العاده مطمئن‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران است؛ یکی از آن دست صحنه‌های نابی که عقاب گاه و بیگاه برای عاشقانش رو می‌کرد. با آرزوی سلامتی برای عقاب تیزچنگ آسیا.





جدول پخش فوتبال از تلویزیون



شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲

شنبه 05/11/1392 ساعت : 18:30
هفته 21 لاليگا : رئال مادريد - گرانادا
زنده از شبکه ورزش


شنبه 05/11/1392 ساعت : 23:15
هفته 21 سري آ : لاتزيو - يوونتوس
زنده از شبکه سه


يکشنبه 06/11/1392 ساعت : 14:30
هفته 24 جام خليج فارس : استقلال - ذوب آهن
زنده از شبکه سه


يکشنبه 06/11/1392 ساعت : 16:45
يک چهارم نهايي جام حذفي : فولاد خوزستان - پرسپوليس
زنده از شبکه سه


يکشنبه 06/11/1392 ساعت : 19:00
جام حذفي انگليس : چلسي - استوك سيتي
زنده از شبکه ورزش


يکشنبه 06/11/1392 ساعت : 23:30
هفته 21 لاليگا : بارسلونا - مالاگا
زنده از شبکه ورزش


دوشنبه 07/11/1392 ساعت : 15:20
هفته 18 ليگ برتر بسکتبال : مهرام تهران - افرا خليج فارس
زنده از شبکه سه


سه‌شنبه 08/11/1392 ساعت : 23:30
جام حذفي اسپانيا : رئال مادريد - اسپانيول
زنده از شبکه سه


سه‌شنبه 08/11/1392 ساعت : 23:30
هفته 23 ليگ برتر انگليس : ليورپول - اورتون
زنده از شبکه ورزش


چهارشنبه 09/11/1392 ساعت : 16:00
هفته 18 ليگ برتر واليبال : کاله مازندران - نوين کشاورز
زنده از شبکه سه


چهارشنبه 09/11/1392 ساعت : 23:15
هفته 23 ليگ برتر انگليس : تاتنهام - منچسترسيتي
زنده از شبکه سه


جمعه 11/11/1392 ساعت : 15:00
هفته 25 جام خليج فارس : مس - استقلال
زنده از شبکه سه


جمعه 11/11/1392 ساعت : 17:00
هفته 25 جام خليج فارس : پرسپوليس - سپاهان
زنده از شبکه سه

ليست 18 نفره تيم فوتبال پرسپوليس



ليست 18 نفره تيم فوتبال پرسپوليس براي رويارويي با تيم فوتبال گسترش فوتبال در چارچوب هفته بيست و چهارم ليگ برتر به شرح زير است:
 
نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، ميثم حسيني، حميد علي‌عسگري، رضا حقيقي، محمد نوري، پيام صادقيان، محسن مسلمان، اميد عاليشاه، سيد مهدي سيد صالحي، فرزاد حاتمي و محمدباقر صادقي.
 
لازم به ذکر است؛ تيم فوتبال پرسپوليس، ساعت 16 امروز تهران را به مقصد تبريز ترک مي‌کند.
 
بازي تيم هاي گسترش فولاد و پرسپوليس فردا اول بهمن، ساعت 14:30 برگزار خواهد شد.



فهرست 10 گلزن برتر سال 2013 به شرح زیر است:

1- کریستیانو رونالدو (پرتغال - رئال مادرید اسپانیا) با 25 گل‌زده (9 گل ملی - 16 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا)

 

2- علی اشفق (مالدیو - نیو رادیانت مالدیو) با 23 گل‌زده (14 گل ملی - 9 گل در رقابت‌های AFC CUP)

 

3- ایسام جمعه (تونس - الکویت کویت) با 20 گل‌زده (4 گل ملی - 16 گل در رقابت‌های AFC CUP)

 

4- زلاتان ابراهیموویچ (سوئد - پاری‌سن‌ژرمن فرانسه) با  18 گل‌زده ( 9 گل ملی - 9 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا)

 

5- لیونل مسی (آرژانتین - بارسلونا اسپانیا) با 15 گل‌زده (6 گل ملی - 9 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا)

 

6- محمد صلاح غالى (مصر- بازل سوئیس) با 14 گل‌زده (7 گل ملی - 7 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا)

 

7- توماس مولر (آلمان - بایرن مونیخ آلمان) با 14 گل‌زده (6 گل ملی - 8 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا)

 

8- فرناندو تورس (اسپانیا - چلسی انگلیس) با 14 گل‌زده (5 گل ملی - 9 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا)

 

9- بدر احمد المطوع (کویت - القادسیه کویت) با 14 گل‌زده (5 گل ملی - 9 گل در رقابت‌های AFC CUP)

 

10- موریکویی (برزیل - گوانگژو اورگراند چین) با 14 گل‌زده (صفر گل ملی - 14 گل در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا)

رئال براي ديدار با پرسپوليس به تهران مي‌آيد


رئال براي ديدار با پرسپوليس به تهران مي‌آيد


تيم فوتبال رئال مادريد با تمام ستاره هايش براي ديدار با پرسپوليس به ايران مي آيد.


 باشگاه پرسپوليس يکي دو هفته پيش از طريق يکي از فوتبالدوستان ايراني که ساکن اروپاست و ارتباط نزديکي با فلورنتينو پرز رئيس رئال مادريد دارد درخواستي براي بازي دوستانه به اين باشگاه ارسال کرد.

مسئولان باشگاه رئال مادريد اين درخواست را بررسي کرده و براي حضور در ايران اعلام آمادگي کردند.

بر اساس توافقات صورت گرفته قرر است نامه رسمي رئالي ها در اين زمينه تا پايان هفته به باشگاه پرسپوليس اعلام شود.

نکته مهم و جالب توجه در توافق دو باشگاه اين است که رئال مادريد با تمامي ستاره هاي خود از جمله کريستيانو رونالدو، ايکر کاسياس، کريم بنزما، سرخيو راموس، گرت بيل و ... در کنار مربيان بزرگش از جمله کارلو آنچلوتي و زين الدين زيدان به تهران خواهد آمد تا اتفاقي بسيار بزرگ براي فوتبال ايران رخ دهد.

هنوز تاريخ قطعي اين ديدار مشخص نشده و به احتمال زياد تا پايان اين هفته زمان دقيق برگزاري اين بازي دوستانه تعيين مي شود. گفته مي شود کهکشاني ها پيش از آغاز فصل 2014-2015 به ايران مي آيند.

قرار است اين ديدار دوستانه آغازي براي همکاري هاي مشترک دو باشگاه باشد و دو طرف در آينده اي نزديک جهت توافق هاي بعدي با يکديگر مذاکره خواهند کرد.

به گزارش ايسنا، رويانيان اين خبر را تاييد کرد.


متن نامه


رئیس باشگاه رئال مادرید به طور رسمی به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید طی نامه ای رسمی خطاب به محمد رویانیان آمادگی این باشگاه را برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم ایرانی در سال 2014 اعلام کرد.

ترجمه متن این نامه که نسخه ای از آن به طور اختصاصی در اختیار ایسنا قرار گرفته بدین شرح است:

مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس

جناب آقای محمد رویانیان

نامه شما را دریافت کردم و از سخنان همراه با محبت و تحسین شما درباره باشگاه رئال مادرید تشکر می کنم.

در رابطه با پیشنهاد شما برای انجام بازی دوستانه بین رئال مادرید و پرسپولیس، بسیار خوشحال می شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط انجام این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه های تیم رئال مادرید گنجانده شود.

می خواستم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل برگزار خواهد شد و بسیاری از بازیکنان ما در تیم های حاضر در این مسابقات شرکت خواهند داشت. تیم هایی که به طور قطع به مراحل نیمه نهایی و نهایی جام جهانی خواهند رسید و زمانی که بازی ها به پایان رسد، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی خود را داشته باشند.

ما در حال بررسی هستیم که چطور می توانیم با توجه به تاریخ شروع مسابقات لیگ اسپانیا، این مسابقه را برنامه ریزی کنیم. با توجه به این مسائل، تقویم بازی های تیم در سال جاری مقداری پیچیده شده، با این وجود همانطور که پیشتر هم گفتم، ما همه کار خواهیم کرد تا برگزاری این بازی را برای امسال ممکن کنیم.

در همین رابطه و برای انجام مذاکرات بیشتر، به زودی دعوت نامه شما را جهت سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد.

با احترام

فلورنتینو پرس

به گزارش ایسنا، پس از انتشار خبر نخست در ایسنا مبنی بر آمادگی رئال مادرید برای حضور در ایران و برگزاری دیداری دوستانه با پرسپولیس، در کنار استقبالی که از این اتفاق بزرگ شده بود، برخی رسانه ها و همچنین برخی گروه ها در فضای مجازی سعی داشتند این خبر را کذب و ساختگی نشان دهند و عده ای هم می گفتند رئال به پرسپولیس جواب هم نمی دهد!

با این وجود همانطور که در خبر نخست آورده بودیم، رئال مادرید مشغول آماده کردن نامه رسمی خود برای پاسخ به درخواست پرسپولیس بود و این نامه امشب در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. ضمن اینکه انجام توافقات بعدی به نحوه مذاکرات دو طرف بستگی دارد.

11974211.jpg





                                                           (o_O)



برترين گلزنان لاليگا اسپانيا


جدول برترين گلزنان لاليگا اسپانيا


در ادامه هفته بيستم رقابت هاي فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي اسپانيا لاليگا، مهاجم رئال مادريد در صدر جدول برترين گلزنان اين جام قرار دارد.


پس از کريستيانو رونالدو که با بيست و يک گل صدر نشين است، ديه‌گو کاستا مهاجم برزيلي الاصل اتلتيکو مادريد با نوزده گل درجايگاه دوم و گريزمن از رئال سوسيه‌داد با دوازده گل زده در جايگاه سوم است.

گوئه‌را از وايادوليد، پدرو و سانچز از بارسلونا و اوجه از ويارئال نيز با يازده گل زده در رده بعدي هستند.

کريم بنزما از رئال مادريد نيز تا کنون ده گل در رقابت هاي فصل جاري لاليگا وارد دروازه حريفان کرده و در جايگاه بعدي قرار دارد.

باکا و راکيتيچ از سويا و ويا از اتلتيکو مادريد بازيکنان نه گله لاليگا هستند و گرت بيل از رئال مادريد، دوس سانتوس از ويارئال ، يوناس از والنسيا، مسي از بارسلونا، ولا از رئال سوسيه‌داد و سرخيو گارسيا از اسپانيول ‌نيز هر يک تاکنون هشت گل در اين رقابت ها به ثمر رسانده‌اند.

شواليه



کريس رونالدو، شواليه پرتغال شد


کريس رونالدو، ستاره رئال مادريد، بالاترين نشان افتخار کشور پرتغال را از دست رئيس جمهور اين کشور دريافت کرد.


 در مراسم رسمي که امروز در کاخ رياست جهوري پرتغال انجام شد، رونالدو مدال و نشان رسمي پرنس هنري را دريافت کرد؛ مدالي که معادل نشان شواليه در ساير کشورهاست.

به گزارش گل، رونالدو بعد از دريافت اين نشان، به خبرنگاران گفت:" کسب اين نشان افتخار بزرگي براي من است و باعث خواهد شد تا با انگيزه بيشتري کار کنم. در سال هاي آينده، سخت تر از قبل تلاش خواهم کرد.

براي من فوتبال يک تفريح است. مي خواهم تا زمان بازنشستگي به جام هاي بيشتري دست پيدا کنم؛ چه با باشگاهم و چه با تيم ملي."







آنيبال کاواکو سيلوا، رئيس جمهور پرتغال، هم اعلام کرد رونالدو به خاطر اعتباري که براي پرتغال در سطح جهان کسب کرد، شايسته دريافت اين مدال بوده است:" او الگويي براي نسل جوان است. به خاطر سخت کوشي، نظم و اراده اش براي کسب پيروزي."



خدایا به ما صبر بده و به دربی ها مون گل!!


__________________________________________


ایمون همچنان آخرین گل زن باقی ماند...

ستاره دربی 74 عکس‌ های خاطره‌انگیز از دربی

حیف این هوادارا...


محسن بنگر در صفحه ی اینستاگرامش بعد بازی:

 

 

بنگر در توضیح تصویر زیر نوشته است: «خدا را شکر تیمی داریم که آنهایی که ادعا دارند هر سال آسیا هستند و همه شون ملی پوشند، این طور جلوی ما بازی می کنند.»


ی عکس از خلعت بذارم!

دیروز معلوم نبود تو بازی بود یا نه؟!!




ی عکس بذارم از کریم باقری

http://media.jamnews.ir/larg1/1392/10/02/IMG17542104.jpg


ی عکس از نیلسون هم بذارم


http://media.jamnews.ir/larg1/1392/10/02/IMG17542489.jpg



دو ساعت وقتمون رو تلف کردیم ک مثلا دربیه و از این حرفا...

آخرش چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




قلیون...

                       دربي يعني جنگ جهاني

  دربی یعنی جنگ جهانی!

  

           

این روزها قلبم تندتر از همیشه می زنه. صدای نفس هامو می شنوم. یه حسیه؛ شبها که می خوام بخوابم کف دستام عرق می کنه. تو خودم دعوا راه میندازم. با گریه می خندم ... وهمه ی اینها یعنی هنوز احساس در من نمرده.... و این همه استرس به معنی اینکه دربی نزدیک است.

آری، دربی نزدیک است و ما هنوز هیچ کاری نکردیم. هنوز پرچم نخریدیم. هنوز پیراهن های کهنه با شماره های بازیکنان قدیمی را از صندوقچه خاطرات در نیاورده ایم. هنوز کری خوانی را شروع نکرده ایم. وای به حال نسل ما ...

نسل ما به جاي دربي الكلا سيكو ميبيند  به خواطر چلسي ليورپول دعوا راه مي اندازد...

دربی امروز دیگر هیچ ندارد. آه که دربی های سالهای دور کجا رفته اند. آه که شیرزادگان ها،ایرانپاک ها و حجازی ها کجایند. آه که عابدزاده دوست داشتنی در کدام خیابان های لس آنجلس به دنبال عشق ابدیش می دود. وای که داستان خون بازی ناصر محمدخانی با آن بازی های درخشانش چگونه به سر آمد. نم نمک می رسد و دربی یعنی ...

دربی یعنی زنده یاد ناصر حجازی و علی پروین که سرآمد این دیوانگی 90 دقیقه ای هستند .

دربی یعنی مرحوم صفر ایرانپاک که با 7 گل زده افسانه شده و بازیکنان امروزی تا تمام تاریخ به گرد پای او هم نخواهند رسید، حتی با بنز و پورشه هایشان!

دربی یعنی علی جباری و همایون بهزادی نازنین که سرطلایی فوتبال ما بود.

دربی یعنی مشت سهمگین پرویز برومند توی صورت پایان رافت ...

دربی یعنی ادب کردن قلعه نویی به دست مجتبی محرمی ...

دربی یعنی خون بازی، عشق و انتقام، کتک کاری و روبوسی ...

دربی یعنی 90 دقیقه انقدر یکدیگر را بزنند که با سر و صورت خونین به رختکن بروند ...

دربی یعنی اژدها وارد می شود. یعنی قیصر، اشک ها و لبخندها ...

دربی یعنی فردین بازی وسط معرکه ی بزن بزن ...

دربی یعنی پرواز بر فراز آسمانها ...

دربی یعنی ساعت 5 صبح وارد استادیوم شدن و تا شب سوختن،هم از گرما و هم از سرما ...

دربی یعنی تمام دنیا به دو دسته تقسیم می شود و دو رنگ. پس هر که زیر یک کدام از این علم ها سینه نزند بهتر است برود سبزی اش را پاک کند ...

دربی یعنی 6 تای 52

دربی یعنی شوت وحشتناک محمود فکری که بهترین گل تمام دوران را رقم زد ...

دربی یعنی شلیک 30 متری کریم باقری که شکم سیاست را پاره کرد ...

دربی یعنی صدای دلنشین عطا بهمنش گنجینه ی رادیویی رنجیده ی ما ...

دربی یعنی خواندن ضد گزارش فردای بازی در روزنامه ها ...

دربی یعنی آمبولانس، دزد و پلیس، 120 هزار تماشاگر بالای نورافکن های آزادی ...

دربی یعنی خداحافظ رفیق ...

دربی یعنی مهدی فنونی زاده،ضیاء عربشاهی،داود فنایی، سیروس دین محمدی ...

دربی یعنی مهدی هاشمی نسب که از ذوق گلزنی به پرسپولیس وسط میدان معرکه غش کرد!

دربی یعنی فرار موشکی علیرضا اکبرپور،گلزنی او و نارنجک هایی که متعاقبا منجفر می شود و هنوز صدایش در گوشمان طنین انداز است...

دربی یعنی 3 گل پرسپولیس در 10 دقیقه که کلک استقلال را کند ...

دربی یعنی گل دقیقه 93 پیروز قربانی ...

دربی یعنی دریبل های رويايي علی کریمی که قلب آبی ها را حلقشان می رساند ...

دربی یعنی آدرنالین تا سرحد مرگ ...

دربی یعنی بخیه های سر علی انصاریان ، یعنی شکستگی دست و پای بازیکنان، یعنی بعد از باخت تا یک هفته از خونه بیرون نیای ...

دربی یعنی محمد پنجعلی و صمد مرفاوی،پرویز مظلومی و حسین کلانی،یعنی شاهرخ بیانی و محمد نوازی ...

دربی یعنی مهرداد میناوند بذله گو که به عالم و آدم تیکه میندازه ...

دربی یعنی بازی های جنجالی سالهای 73 و 79 ...

دربی یعنی داور خارجی!

دربی یعنی بعد بازی تو خیابون ها ریختن و شعار دادن ...

... و امروز هیچ چیزی در این وادی بی عشق نیست که از دربی بنویسم.

سکوها را هم که نگاه کنی غیر فحش چیزی نمی بینی

هیاهوی پوچ،بلند شدن های هیچ، فریادهای الکی برای فوتبال مصنوعی

سری که درد نمی کند را بی خودی دستمال بسته ایم. ما به دنبال دردیم.درد دربی،افتادن فشار خون، استرس و لرزیدن دست و پا. به دنبال همون کوچه ی سابقا بن بستمون که وسط دو نیمه کری خونی بود که بیا و ببین ...

مثل هر سال، رد شدن یه ستاره دنباله دار، یا هر هزار سال یکبار می ماند. منتظر یه اتفاق خارق العاده تو دربی؛ یه بازی قشنگ. همون اتفاقی که هیچ وقت نمی افته.

با اینکه نمی تونم تعصبم رو پنهان کنم و آرزوی برد  پرسپوليس رو نداشته باشم، اما باید بگم  این روز ها کسی برای دربی کرب نمیخواند. بازی کنا هم بیخیال کری و کری خونی شن لطفا . شما ساکت شین بازیتون رو کنید؛ گریه ی بعد بازی مال ماست ...

گل دوم تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس

هوشنگ نصیرزاده گفت: گل پیروزی بخش و دوم تیم فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس در شرایطی به ثمر رسید که بازیکن فولاد توپ را با دست کنترل کرد و مسیر آن را تغییر داد و پس از آن موفق به باز کردن دروازه تیم حریف شد بنابراین گل مردود بوده و داور در این صحنه اشتباه تاثیرگذاری داشت.

این در حالی است که دزفولی، کارشناس داوری هر دو گل فولاد را سالم دانسته بود.

این بازی دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

دربی

بس که دربی ها چرت و پرت شدن


 دختر شمالی واسشون کری نمی خونه


چون ارزش وقت تلف کردن نداره!


همین!


تمرینات شــــــــــــــــــــــاد مادریدی ها

تمرینات شــــــــــــــــــــــاد مادریدی ها

کلیپ


3222ce27b0a3591a5dda2c0f3834bd2d921997.mp4 - 2.3 MB

چرا ؟؟؟؟!!





پرسش: چرا زنان خارجی و زنان سفرا می‌توانستند بازی پرسپولیس و آث‌میلان را در ورزشگاه آزادی ببینند، ولی زنان دیگر نه!

گزینه صحیح را انتخاب کنید:

الف: چون آن‌ها زنان سفرا هستند!

ب: چون آن‌ها زنان خارجی هستند و همان‌طور که می‌شود زنان خارجی را در تلویزیون به صورت بی‌حجاب نشان داد، می‌توان آن‌ها را به ورزشگاه هم راه داد!

پ: چون زنان خارجی نمی‌توانند به فارسی شعار بدهند

ت: چون زنان خارجی شعارهای فارسی تماشاگران مرد را متوجه نمی‌شوند!

ج: چون تعداد زنان خارجی حاضر در ایران از تعداد زنان ایرانی حاضر در ایران کم‌تر است!

چ: چون زنان خارجی و زنان سفرا ناموس ما نیستند!

خ: چون جای زن ایرانی در مطبخ است نه در ورزشگاه!

د: چون زنان خارجی خیلی جاهای دیگر هم می‌روند و دلیل نمی‌شود اگر به ورزشگاه رفتند، ما هم از آن‌ها و در نتیجه از غرب‌ وحشی تقلید کنیم!

ذ: چون زنان خودشان فوتبال زنان دارند و می‌توانند بروند فوتبال زنان ببینند!

ر: این کار هم غلط است و باید جلو ورود هر گونه زن اعم از داخلی و خارجی را به ورزشگاه گرفت!

تمرین 8 ژانویه